onsdag, bara två dagar kvar på praon!

Hejsan! Idag efter praon mötte jag Ella som fick sluta ovanligt tidigt idag så det var bra! Vi gick runt i stan lite, och fikade och sådär! Jag hade typ inga pengar, fast jag köpte iaf en sak.. En ansiktsmask. :D
Sitter och chattar med isabel, hon är seriöst helt störd! haha, fast jag älskar våran minst sagt sjuka humor, som bara vi kan skratta åt, typ. (; fast nu skulle hon tydligen gå ut med sin hund! hihi.

Vi får se vad som händer ikväll, men förmodligen inget speciellt, ska lägga min ansiktsmask iaf, haha :)


Kommentarer
Postat av: ISNABEEEEEEEL!

DET ÄR TUR ATT DU HAR MIG CLARIN! ANNARS SKULLE DU NOG BLI INLÅST BAKOM LÅS OCH BOM! MED VATTEN OCH BRÖD! GAMMELSMURF!

2009-05-13 @ 17:43:44
Postat av: clarin

Ja, det är minsann tur! LILLA SJÖJUNGFRUN! hahaha :D

2009-05-13 @ 17:48:02
Postat av: VEMSÄREHÄRS!?

AKTA! ARAGON KOMMER! BOEGSNOEPP!

2009-05-13 @ 18:08:21
Postat av: clarin

Ja, jag aktar! var vänlig och se dig för nästa gång, tack!

2009-05-13 @ 18:12:02
Postat av: ISNASBWELITO!

du kanske ska akta dig när du stoppar upp kommentarer i rumpan på mig på det där viset!?

2009-05-13 @ 18:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0