nu ska jag sova, så godnatt!

Nu ska jag snart sova, ska ju inte upp så tidigt, men är tröööött!

Idag efter praon åkte jag till mammas jobb, och väntade på att hon skulle sluta. När vi var inne på det lilla "kontoret" i butiken där hon jobbar så baknar det helt plötsligt på dörren, jättehårt. Vi blev skiträdda! Sen så hörs det röster utanför som säger typ " öppna, det är polisen". Då blev vi ännu räddare och undrade vad vi gjort, och mamma sa "nej, jag tänker inte öppna", och då sa rösterna igen "jo öppna dörren, det är polisen". Sen så börjar dom där ute skratta och så öppnade vi dörren och så var det mammas kompis och hennes son (som är ett år äldre än mig..:) ) .. Hahah, shit vad vi skrattade sen..! :D Men iaf, sen gick jag och mamma omkring i centrumet där hon jobbar, och sen träffade vi dom igen och åt där med dom.

Det här köpte jag, ska nog ha den där klänningen på skolavslutningen. iaf bra att vara ute i tid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0