lördag

Godmorgon! har varit lite dålig på att skriva..men jag orkar bara inte ibland..!
Igår var sista dagen att praoa och det kändes jättesorgligt! Haha, okej det låter konstigt men jag vill inte tillbaka till skolan, jag kommer aldrig orka heller för jag har haft så sköna dagar (; Men, det är helg nu iaf och det är ju skönt! :) Efter praon träffade jag Amanda och vi åkte hem till henne, och var där ett tag, sen gick vi hem till mig och åt. Sen träffade vi Malin, och köpte godis och sånt och gick och satte oss på typ en.. klippa (?) eller vad man nu ska kalla det och pratade och så där. Sen gick vi hem till Amanda och var där resten av kvällen och gjorde lite olika saker. :)

Nu ska jag gå och äta frukost. Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0