lite om lördagen

Förlåt att jag inte skrev nåt mer igår, menmen. 
Var bara hemma på dagen igår, och sen senare åkte jag med pappa hem till hans kompis och grillade. Gott! Sen åkte jag och träffade Ella i alvik och sen mötte vi Niklas, Jacob, William, Viktor, Robin och några fler där och så åkte vi till solvik. Där gjorde vi en brasa och hade det mysigt, det var massa andra där också. :) Sen efter ett tag kom Matilda och hennes kompisar dit. Hon spelade i mitt och Ellas lag förut (fast nu har ju båda vi slutat) och vi har inte träffat henne på länge, så det var kul! :) Sen var vi där på kvällen och det var jättemysigt/roligt!


Ella & jag. Älskar dig bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0