fredag/lördag

Hejsan, dålig uppdatering igen.. förlåt.  
Idag var jag och Ella och jobbade vid min mammas jobb, vi skulle typ ge lappar och sånt till folk för att göra reklam för hennes affär. ;) Vi får ju pengar för det men inte förän om jättelänge.. :(

Igår träffade jag först Ella och Sofia i alvik, sen åkte vi till tranebergsängen där vi träffade Felicia och Victoria och några killar från vår skola. Sen åkte jag Ella och Sofia till solvik där det var massor med folk. :) Bla Niklas, William, Viktor och dom..! Sen var vi där och runt omkring där.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske bara är hemma, vi får se men hör av mig senare! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0