lite om helgen

Hejsan. Två dagar sen nu. Kan berätta lite kort om helgen. Var med sötnosarna ella och rebecka både fredagkväll och lördagkväll och vi var på lite olika ställen och träffade några. Det var roooligt! Speciellt lördagkväll (: På lördagen på dan var jag och rebecka och shoppade lite i vällingby (hennes familj var också med). Då åt jag sushi! Gud vad det var längesen känns det som, men gott var det :D Sen solade vi solarium också. niiice! Idag så har jag + min familj varit hos min morbror + mina kusiner på dan och på kvällen var jag och mamma i kista lite snabbt. Köpte ett par skor och ett linne.
Tråkig beskrivning. Menmen. nu ska jag chilla lite framför datorn, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0