tråkigt inlägg..

Oj, förlåt om jag inte bloggat idag på dagen. Har inte gjort nåt speciellt idag faktiskt. Har varit sjukt seg, typ legat i sängen hela dagen och varit inne på datorn. haha. På kvällen skulle jag hittat på nåt med Ella och några andra, men nej så blev det inte. Var bara hos Ella ett tag på kvällen, skulle kanske ha sovit hos henne, men så blev det inte heller. Så jag har kollat på film med mamma och ätit lite gott, och sen har jag varit inne på datorn. Oj vad intressant det här blev..! Aja, nu ska jag nog sova snart, börjar bli lite trött. Godnatt!


Gottgottgott!

Kommentarer
Postat av: Ella

Carin, din tjockis! (;

2009-04-06 @ 02:51:44
URL: http://nthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0