lördag

Förlåt att jag inte skrivit nåt idag, har inte orkat. Jag suger på att blogga, menmen. Det är ändå kul ibland :)

Först var jag med ellen och alva idag, och vi hade det roligt (: Sen när jag kom hem (vid typ halv sex) så gjorde jag inte så mycket, jag åt efter ett tag. Sen senare duschade jag osv. Strax efter åtta åkte jag hem till ella och samtidigt som mig, så kom även felicia och hennes kompis elin. Sen åkte vi till solvik och var där ett tag, och träffade även på några. Det blåste så sjukt mycket :O Men sen gick vi iaf omkring lite med dom och senare hem till en av killarna som bodde i närheten, men innan det var elin tvungen att åka hem. Hon bor ju så långt ifrån där vi var. ;) Sen skjutsade pappa hem oss och nu sitter jag här. Är trött. Ska sova typ nu tror jag, gick ju upp jättetidigt imorse :O

Oj vilket långt och tråkigt inlägg.. Aja, godnatt!

 1: bild från igårkväll. 2&3: jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0