gotland näääästa!

Nu ska jag åka när som helst. Har packat det sista precis. Ska ju till gotland. Men jag tar med datorn så jag kanske bloggar någon gång ibland, men förmodligen inte ofta. Vi får se!

Först ska vi hämta upp min lillasyster hos hennes mamma, sen ska vi hämta upp min pappas förra tjej, petra. Haha, okej det låter sjukt. Men det är det att  från början var det tänkt att hon också skulle med till gotland nu, men sen gjorde de slut och så. Men så har hon kvar biljetten så då ska hon åka med oss dit, i samma bil och allt, fast sen så ska hon hälsa på typ en kompis där. Haha det kommer ju typ bli fett konstig stämning, eftersom det inte alls var längesen de gjorde slut. Men hon pratar ju en del om man säger så, så det kanske inte blir så konstigt.. ;) Och sist jag träffade petra så var de ihop, haha, jaja, vi får se hur det går. :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0