fredag imorn, sen är de looov!

Gud vad jag längtar till påsklovet, och tur att det inte alls är långt kvar, bara en dag.
Idag var det skola som vanligt, men inget speciellt hände. Förresten så är det ju sjukt härligt att det är varmt ute nu. Snälla, säg att det är vår nu och att det inte ska komma nån mer snö! Hoppashoppashoppas!
Nu måste jag verkligen plugga, men  först kommer lite bilder från dagen. :)


Victoria och Carro solar. :)

Jag på elevens val, så bra gick det för mig att dansa. haha

Felicia och Ella, hihi.

Kommentarer
Postat av: caroline

men shit:O ser ju hämsk ut !! //carro

Fy vilken hämsk bild !! / felicia

<33333

2009-04-14 @ 00:56:55
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0