äntligen lov!

Haha, jag startar en ny blogg och så skriver jag typ inte ens i den(?!) Aja, har inte rikgtigt haft tid. Igår var det sista dagen i skolan, och nu är det äntligen lov! :D Efter skolan var jag och Ella först lite i alvik, sen åkte vi till stan och mötte carro och emma, och jag kötpe ett par byxor. Sen åkte jag och ella hem till henne och åt, och sen hem till carro igen där emma också var och så fixade vi oss. Sen mötte vi några i alvik (jag, ella och carro för emma skulle träffa sin pojkvän) och så åkte vi till klubberiet, haha. :) På vägen dit mötte vi victoria, elvira och v's kusin. Sen var vi ju där, och det var kul! Sen sov jag hos ella.

Jag åkte från ella typ tre, och nu har jag precis duschat, och ska fixa mig lite. Ikväll ska jag, ella och några till grilla förhoppningsvis. (vet inte exakt vilka mer än). Skriver mer ikväll eller imorn! puss


Haha, oj den blev sne, men ajaaa. Det är Ella och jag som ni ser på bilden iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0